friday!

Yeah, fredagkväll och jag är proppmätt! Dado och jag lagade tacos, riktigt god tacos. Nu är jag med tacobaby, min mage är liksom oouhff. Om drygt en halvtimme börjar Let's Dance, ett program jag aldrig följt förut utan bara tittat till på någon gång. Men som de flesta vet så är ju Blondinbella med och det är faktiskt anledningen till att jag tittar. Pinsamt... Näe, faktiskt inte.

Idag så skulle jag börja med webbdesign klockan 08:00. Men igårkväll blev jag lat och tänkte att jag kunde jobba hemma (sova). Klockan 10:00 skulle vi till UF-mässan på teatern. Men då kom jag på att den enda lektionen jag hade, eftersom jag dissade webbdesignen, var småföretagande. No problems... Men mina böcker är i Elins skåp och Elin är sjuk idag. Så ja gjorde en fuling och sjukanmälde mig, jag ville inte ha A-Bs hatande mot mig för att jag inte hade böckerna... :p Men så skulle jag ändå gå till skolan och köpa biljetter till studentfesten (en till mig och en till Elin). Så då tog jag en kvick promenad till skolan, köpte biljetterna och gick hem. Så man kan ju säga att jag varit i skolan ändå..?

Ida tyckte att Dado och jag skulle komma till henne och M för att basta och sjunga Singstar, men varken jag eller Dado var så sugen på det faktiskt. (Jag kan ju inte svika Blondinbella). Nej, men jag hade ingen lust att bli klibbigt varm i en bastu faktiskt.



Här har vi Dado igårkväll. Borstar tänderna iklädd min morgonrock. Haha :D

Kommentarer
Postat av: Elin

fast vi hade ju inte den lektionen eftersom vi skulle vara på teatern då :Pahha

2009-01-23 @ 20:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0