i'm alive!

Jodå, jag lever för fullt! I ett nytt spännande liv dessutom, och då snackar jag inte om mitt nya liv 2009... Utan mitt liv utan mamma och pappa! Okej, nu lät det som att de är dead or something, men så är det verkligen inte. Det jag ska komma till är att jag och Dado har flyttat ihop! Om man ska se det på riktigt så är det Dados lägenhet, men jag bor här lika mycket som han. Det känns väldigt bra, det är roligt och mysigt :)

Nedan följer bilder från någon dag efter jul och när vi åkte till Ljusdal ett par dagar. Vädret var underbart och solen sken, dock var det närmare 20 minusgrader varje dag. Det blev skoterkörning med en skoter som inte går att svänga med och massa andra snölekar. Roligast var väl när vi fraktade dit madrassen och sedan åkte efter den... Haha! Och så blir väl Dado glad när jag la upp bilden på han och Oskar - Oskar besegrad. Höhö, killar!

Vi tog med oss Flisa hem för lite shape. Jag duschade henne så att hon blev ren och fin :)

Nyår - hos Micke! Blev en lugn och tidig kväll. Singstar och lite sånt.

Och så en Dado som bygger ihop våran säng - den sover man gott i :) Och så min skada... Jävla osthyvel säger jag bara! Och det är inte den enda skadan som jag råkat ut för i den här lägenheten (jag tror den vill mig någon ont). Idag tillexempel, sprang jag in i en låda, så nu har jag skrapsår och är svullen och öm. Kommer få ett riktigt fint märke där. Har ett blåmärke på smalbenet efter att ha dunkat det i sängen. Och en dag slog jag i lilltån i sängen två gånger - med ett par sekunders mellanrum... Idag skulle jag smörja in mig med bodybutter och råkade välta hela burken upp och ner på badrumsgolvet... Ja, något verkar inte vilja mig väl! Och idag hände även en annan incidens! Köttfärsåsen i soffan, haha! Ojojoj...

Annars minns jag mest bara att vi har åkt fram och tillbaka till IKEA för att göra Dado glad.. Fast det var nog tur att vi gjorde det, för det är så fint här nu! Någon gång ska det bli lite bilder... Men när det är klart!



Sovah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När får vi komma?/Ing-Marie

2009-01-10 @ 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0