mmh

Spinnin' round, spinnin' round, spinnin' round.

HEJ. Idag började jag 09:30 och hade psykologi B, sedan slutade jag. Tah, så kommer det vara varje onsdag, jäkligt skönt! Elin och jag åt creepy lunch som var hyffsat god, men jag vill inte veta vad det innehöll. Sedan gick vi hem till mig och pluggade projektarbete. Eller ja, vi satt och kollade på TV ett bra tag innan vi spekade oss till arbete. Det blev bra iallfall. Sedan gick Elin hem, hem för att äta pizza. Gah, jag som var så sugen på något sånt... Farligt att bo 20 meter från en pizzeria. Men efter lite stuff (ah) så lagade Dado mat, tonfiskpasta! Det är jättegott, fast säker bara när Dado gör det. Efter vi ätit så beskrev Dado steg för steg hur jag skulle vrida Rubik's kuben för att lösa den, och efter drygt en halvtimme(!) så var den löst och jag kände liksom att jag kunde bocka av något i "hundra saker du måste göra innan du dör". Sedan om jag förstod något? Nej. Men genom mina händer löste den sig!

Nu var det tänkt att jag skulle skriva på min psykologiuppsats. Drar mig lite, skulle helst vilja slockna framför TV:n. Men nono, jag ska skriva på den! Det blir roligt och intressant bara jag börjar, så det så! Men segt att ta sig i kragen bara... Mmh.

Nu står Dado här framför mig och spelar gitarr. Jag tycker att han ska sjunga också, men det har han alltid vägrat och kommer troligtvis alltid att göra... Så ja får väl komma in med min klara stämma... Eh, ja.

Nej, nu ska jag öppna dokumentet och skriva.

HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0