random

Jag är väldigt seg på att skriva här. Men jag har ingen direkt inspiration och det känns som att det mesta jag skriver är crap och inte direkt underhållande. Men nu ska ni bli underhållna med lite pics.




Först våra snygga och lyxiga påslakan, där har man det gott :) Och så går vi vidare till en Elin i cafeterian - hehe! Och de två sista bilderna är från igår, först när vi skulle till mampa för att äta och senare när vi gick ut en sväng! Helgen har varit bra, i fredags var vi hemma och såg på Lets Dance. Igår var vi i Sundsvall hela dagen, jag köpte en hel del grejer, bland annat ett par jeans (äntligen!) som jag verkligen tycker om! Och så 5 toppar tror jag det var. Kikade och provade även balklänningar, men ingen föll mig riktigt i smaken. När vi kom hem åkte vi till mampa som sagt och åt middag, inte så hungriga eftersom vi hade ätit taco buffé i Sundsvall... Och senare gick vi på Gennys, det var mycket folk men vi hade inte så kul ändå, så vi gick hem tidigt.

Ahh... Idag har jag ritat klart framsidan och baksidan till projektarbetet, gjort det sista i filosofin (klar med kursen nu) och så håller vi på att tvätta. Resten av dagen.... Ja, jag ska sitta här framför platt-TVn och bara ta det lugnt. Vid 7 kommer FIa hit, vi ska skriva en årsberättelse. Roligt... Ah.

Imorgon börjar vårterminen! Vårat schema är asbra! På torsdagar till exempel, då börjar jag två och har en lektion :P Och jag tror att jag kanske kan få jobba hemma på den lektionen, så då är jag "ledig" på torsdagar! NICE!

Ja, så rolig var jag.

Kommentarer
Postat av: maria

heej!

det jag ville säga var att min lägenhet blir ledig nu, men ni har ju redan skaffat en så :P

2009-01-20 @ 00:20:29
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0