tt = trött tisdag

Uh, när alarmet ringde 06:30 i morse var jag säker på att det var ett skämt. Men det var det tyvärr inte, så det var bara att masa sig upp. Inte så himla lätt när en varm kille ligger bredvid och även lägger en arm över mig när jag funderar på att kliva upp. Men upp kom jag i alla fall. Vädret ute sög verkligen, blåsigt, fuktigt och snö som började bli klibbig på marken. Och min iPod hade inga batterier så det sög verkligen. Jag kom tidigt till skolan för att jag gick så jäkla snabbt, ville komma in från det dryga vädret.

Första lektionen - psykologi B. Vi såg på en film som var så jäkla seg. Hade de tagit bort alla svartvita bilder och pianospelande mellan det viktiga hade den varit max en halvtimme och inte en timme... Kunde inte få slut på mitt gäspande. Ni har Elin och jag haft megalunch från 09:35, vi börjar inte förns 12:10 med småföretagande. Väldigt segt. Just nu sitter vi i en datasal på teknik i allafall. Vill att småföretagande ska gå snabbt, för så slutar jag... Aaaah.

Jag är jäkligt snygg idag, dock är jag sjukt trött :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0