webdesign

Sitter i en datasal på teknik. Har surfat runt och läst bloggar i en timme nu, för jag vet inte vad jag ska göra. Vad gör jag här? Jag har en hel vårtermin på mig att skapa en hemsida (vilket inte skulle ta lång tid alls om jag bara började..). Och innan terminen är slut ska jag även avverka ett prov, som inte känns speciellt skrämmande. Läraren pratade just med mig om att jag kan läsa en fördjupning till den här krusen eftersom jag ligger så långt före. Det skulle inte kräva något extraarbete för mig, snarare något att fylla ut lektionstiden med. Jag ska fundera på det, då får jag ju extrapoäng.. Eller?

Sjukt tungt att kliva upp i morse. Somnade runt tio, vaknade halv 2 och var kissnödig. Då gick även Dado och la sig. Men efter det kunde jag inte somna om. Jag hade sjukt ont i magen och vaknade hela tiden när jag väl somnat. Vred och vände på mig hela tiden och drömde konstiga drömmar... Gick i alla fall till skolan, men jag tycker ju att jag borde kunnat ta sovmorgon för den här lektionen. Jaja, jag känner mig rätt pigg nu i alla fall! Nästa lektion ska vi få betyg i företagseknomi... Läskigt. Men jag är väldigt säker på att det blir ett VG för mig - precis det jag siktat på.

Efter lunch blir det textkommunikation - mitt favoritämne just nu! Och sedan slutar vi... Eller nej, det är handledarträff för projektarbetet. Bah! SEN slutar vi i all fall... Då ska jag vandra hem och sedan ta med mig pojken och handla... För sådant måste man göra när man bor själv! Det är mysigt och vi har planerat vad vi ska äta hela veckan så det blir inte några spontanköp direkt!

Sluta nu?

Kommentarer
Postat av: maria

ja visst tkr du om mig va ? :) tänk hur trist världen vore utan häffaklumpen bärry :)

2009-01-09 @ 21:13:51
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0