birsta

Idag har jag och Dado varit i Birsta! Vi spenderade den största delen av tiden på IKEA och gick väl drygt tre varv innan vi var nöjda. Vi chansade och köpte en tavla på 100x140 cm och hoppades att den skulle få plats i bilen - och det fick den! Men det var på vippen alltså, tack för att det finns nedfällbara säten :p

Vi kom hem med en hel del inredningspyrlar vilket behövs, våra väggar är så tomma! Men nu jäklar är vi på G alltså :)


1. Pasta Carbonara till lunch <3 2. Dado med ett hörnskydd. 3. Dado i profil med ett hörnskydd.

När vi kom hem slog vi upp två tavlor och satte ut ljusfatet + ljusen (som visade sig vara doftljus, haha). Hyllorna måste vi vänta med, känns inte så stabilt att göra det utan ett vattenpass... Fast vi var väldigt skillade på att sätta upp den stooora tavlan rakt ^^ Dadoliv = vattenpass!

För en stund sedan tjockade vi i oss en varsin pizza (ouff..) och jag är så förbannat trött! Dado höll nog på att få spader när jag garvade åt allt och inget när vi skulle slå upp tavlan. Den är rätt tung och mina armar var som överkokta spagettis, askul tyckte jag - asjobbigt tyckte Dado... Haha! Ska nog lägga mig snart, börjar klockan 8 imorgon O.o' Har inte varit uppe så tidigt på läänge... Skulle egentligen ha börjat klockan 9, men vi ska tydligen få besök från The Headquarters så jag ska väl få slicka stället rent den där extra timmen ;)

Abawhahaaa... Haha, allt är så roligt när man är trött ^^ Den enda anledningen till varför jag inte ligger i sängen redan, är att jag var så förbannat sugen på att lyssna på musik! Nu tillfredsställer jag alla min sinnen med mina absoluta favrotlåtar... Mmh! Musik är så sjukt coolt, liksom tänk vad humöret kan förändras med hjälp av musik!

När jag slutat jobba imogon ska jag ladda mobilen med musik och sedan börjar resan mot topform numero 1! Jag är så sjukt jävla taggad, så du kan inte förstå! Jag vill springa tills det tjuter i mina lungor, när mjölksyran suger tag om mina ben och tills svetten rinner i pannan... Och sedan känna hur det ersätts med en härlig känsla i benen, hur det plötsligt känns avslappnande. Det låter helt wierd, men så är det för mig :p

Det här är en grym springlåt, verkligen! Man sugs in i takten och det känns så lätt. Prova!

Eric Prydz - Pjanoo


Näe, nu ska jag lägga mig och läsa Harry Potter :) Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

SLICKA DAMM!

2009-07-05 @ 22:32:40
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0