blött

Idag har jag varit ute i stallet med Anna! Det var ju idag jag skulle prova Wille :) Regnet öste ner, men det hindrade inte oss för att de en ridtur. Det bkev en kortare tur på ungefär en halvtimme, men roligt var det! Härligt att rida en sådan maffig häst! Vi både travade och galopperade och det gick jättebra, så jag ser fram emot nästa gång (som är på lördag!). Men då hoppas jag på lite bättre väder, hehe, kan säga att jag var dyngsur när jag kom hem ^^

Nu har jag ätit lite lunch och suttit och läst Harry Potter, kan inte sluta. Ska fortsätta strax, tänkte bara göra en liten update... Igår var jag och Erika till stallet och fotade lite pållar i hagen :) De var så söta så! Ska lägga upp lite bilder sen någon gång. På kvällen gick jag och Dado till mampa för middag, trevligt.

Ikväll ska jag jobba. Tänkte säga att jag jobbar stängning, men jag jobbar faktiskt bara till 12 (hade jobbat till 1 om jag hade stängt). Börjar klockan 5 och fram till dess hade jag tänkt att dega på som bara den.

Määäp.

Kommentarer
Postat av: AnnaL

hihi även jag var dyngsur trots regnkläder... blev en lång dusch när jag kom hem! hehe. jag hoppas du får sol på lördag! kram

2009-07-20 @ 18:40:45
URL: http://halsduken.zoomin.se
Postat av: mary

Ah du var så dutti idag Olivia! :D Så skönt att ha normala människor på skiften :D Dock blir de ju annorlunda imorgon med turken.. :S

2009-07-21 @ 02:17:59
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0