boaw!

Mission completed!

Jag vet att det har varit lite mycket "... is the shit" på siståne. Men jag måste bara igen: Coop is the shit!

Nu har jag mööööööööööööööörkt hår. Men det är inte svart! Och det lyser brunt i ljuset. Och det är långt. Och det är samma färg. Fan vad bra! Coolt, kan inte fatta det riktigt, höhö! Undrar vad mamma säger, hon gick bananas när jag sa att jag nästan skulle bli svarthårig. Äh, hon är bara avis för att jag ska få långt hår... Eller hur då mamma? :D Och du vet ju att en skönhet passar i allt!

Nu sitter jag och käkar nudlar. Snart ska jag ta mig ett stort glas med MJÖLK och njuta innan jobbet. Ute är det storm med regn och bajs. Japp.

Hejpa!

Kommentarer
Postat av: AnnaL

hihi jag har mörkt hår också :P du vart så jäkla snygg i ditt nya hår!!:) ha en fin dag! nu far jag snart på nordman. kram

2009-07-04 @ 15:27:12
URL: http://halsduken.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0