de bah öste ner

Jupp. Under tiden jag jobbade blev vädret bara finare och finare och när jag gick hem var det stekhett. Men det lurade fetaste molnen på ena sidan av stan, de såg ut som spöregns-åskmoln. När jag kom hem bytte jag om och så kom Ida och vi gick på en promenad runt Nattviken, med lite oroliga blickar mot den där barriären av moln som kom närmare och närmare... Vi gick in på Coop på hemvägen för att Ida skulle köpa en bok och medans vi var där inne så måste himlen ha öppnat sig... För när vi kom ut blev vi dyngsura på den korta biten hem till lägenheten :p Någon åska kom det tack och lov inte *superåskrädd* och regnet gav sig ganska snabbt det också :)

Yeah. Imorgon ska jag på staaaan. Sedan börjar jag jobba klockan 17, eller om det var 18? Whatever.

Wobah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0