fixat!

Nu har jag fixat i kodmallen så att det går att kommentera. Ibland undrar jag varför jag blev så otroligt smart för ;) HÄHÄH.

Så nu vill jag att ni kommenterar som galningar... Eeeh. :p

Annars så har jag den senaste tiden funderat på en sak att köpa. Investera. Slösa bort pengar på. Eller vad man nu vill kalla det. Okej, bilen är högst upp. Men det är en lån väg till den och jag kan ju egentligen bara glömma den (no, no, no!). Ja, det jag ska komma till är att jag vill ha en keyboard! Jag har en lång tid nu varit sugen på att spela piano, för att det är så roligt :) När jag spelade tvärflöjt tog jag även ett par pianolektioner med min tvärflöjtslärare, haha. Men ja, det vill jag göra. Jag har hittat några bra mellan 1500-2000 kr och det är vad jag kan tänka mig att lägga ut på ett. Ska fundera lite mer :D

Klinkklinkklink.

Jag är sugen på att fota. Kanske ska gå uten snabbis?

Kommentarer
Postat av: AnnaL

helloo!! fan va gott de är med marängswiss från donken:) mamma hälsar att du var fin i håret:) ses på måndag! kram

2009-07-17 @ 15:24:28
URL: http://halsduken.zoomin.se
Postat av: AnnaL

Love it så gott:) ja, nu är det inte långt kvar till måndag :) ha de bäst så länge!:)

2009-07-17 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0