gäsp

Dansöserna ringde lite tidigare och ville hem och jag begav mig ut i mörkret. Jag tycker inte alls om att köra i mörker och nu var det väldigt längesedan jag gjorde det också. Såg 3 rävar under hela färden och jag var livrädd för att en älg skulle komma ut på vägen, så jag körde inte så snabbt. Dessutom har den där vägen satt skakiga spår i mig från i vintras, när jag skulle ut till Erika i en jävla snöstorm. Då jag bland annat mötte en bil som ca 50 meter framför mig fick sladd och snurrade runt över vägen. Tänk liksom om vi varit jämsides!?

Nåja. De ville ner på Skeppet när jag hämtade dem och så lovade jag mamma att hämta henne där också. Så därför sitter jag uppe. Blev jävligt trött nu faktiskt, tror det beror på att Dado gick och la sig nyss. Tänker på hur skönt det måste vara att gosa ner i sin kudde och värma upp precis rätt temperatur under täcket... Ååh, nu vill jag verkligen sova! Men krogen stänger ju 2, så hon borde ringa snart. Ska ta och tvätta av mig sminket lite snabbt nu, så går det snabbare när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0