gobbii <3

Jag moppade ner till Coop tidigare ikväll och köpte glass och godis. Nu, några timmar senare, undrar min mage om det verkligen var nödvändigt? Haha :)

Ska snart ta en snabbdusch innan jag ska mysa ner i sängen med Harry Potter! Ja, alltså boken... Inte Mr. Daniel Radcliffe himself ;) Men däremot min alldels egna GOBBII, som är så söt. Aj low jo <3 Kan inte förstå att vi sitter här i våran lägenheten. Tillsammans. Vi har det verkligen bra och ja... Jag är så förvånad över att allt går så bra. Vi har verkligen kämpat och vi fortsätter att kämpa. Mot all skit som finns där ute i världen. Men vet du? Ute i världen är det kallt. Vi är varma, glödande och levande. Det finns inget som tar sig hit. Sparks.


Valborg 2008. Vi hade bara känt varandra i 2 månader. Och trots att vi inte var tillsammans som pojkvän och flickvän (som alla trodde, haha :), så visste jag att det var så mycket mer. Det handlar inte om att vara pojkvän och flickvän, det är bara en titel. I början av september 2008 så skrev vi dit titeln, men ingenting förändrades för det. Du och jag. Jag och du!

I promise you
I’m always there
When your heart is filled with sorrow and despair
I’ll carry you when you need a friend
You’ll find my footprints in the sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0