guess what!?



Det hände en grej ;)

Haha, jag känner inte igen mig själv! Jisses. What have I done!? Typiskt mig att vara så impulsiv. Men vi lever bara en gång och dessutom tycker jag att det blev snyggt! Måste bara fixa till färgen på mitt eget hår, det kanske inte syns på bilden, men det är lite ljusare än löshåret. Men det gör jag i helgen, för mitt hår vill nog vila lite nu :) Löshåret var mörkare än vad jag trodde, det är dock inte svart som det kanske ser ut, så jag höll på att gå bananas igår när jag trodde att jag skulle bli helt svarthårig... Men hade jag varit svarthårig hade håret varit mer åt det blåa hållet och det är det verkligen inte!

Och sa jag inte att mina ögon skulle bli awsome till mörkt hår!?

Kommentarer
Postat av: mary

finis där:D ere clips nurå? :)

2009-07-03 @ 23:33:47
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0