haha

Jag måste faktiskt skratta åt mig själv. Jag måste vara världens segaste människa just nu. Jag orkar typ inte kliva upp ur sängen, jag skulle kunna sova en hel dag! Tvingade mig i alla fall upp efter 11 och gick en promenad till mampa för att hämta moppen, som pappa har försökt att fixa. Den funkar mycket bättre nu, men har ett helt annat ljud som låter mycket "vassare" eller hur jag ska förklara som... Den kändes mycket piggare än innan i alla fall, men ändå inte helt återställd. Men ja, det är ju bättre än förut i alla fall :)

Nu ska jag ta och käka lite och sedan läsa Harry Potter. Det är kanske på grund av HP som jag låter mina dagar "kastas bort" på ingenting? Fast HP är ju någonting? Jag maler och jag maler och jag maler. Snart är den nyligen påbörjade Fenixorden utläst, säkert innan helgen är slut. 1001 sidor. Swosch.

Idag hade jag funderingar på att gå på stan. Men vädret lockade inte mig längre än till mampa som sagt. Men imorgon tänkte jag försöka kliva upp vid 8-9 och gå på stan, för min lillebror fyller år imorgon. Kanske kan köpa något till honom om jag hittar. Jaahhh. Och sen blir det JOBB.

Men idag är jag ledig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0