happy!

Jobbade 11-17 och det gick bra. De tre sista timmarna var dock assega, men som vanligt så gick även de förbi. När jag stämplat ut  tog jag ur en miljon hårnålar som höll min löshårsknut på plats och istället fick jag ett långt svallande hår... När jag bytt om och sprutat ner mig med DKNY Be Delicious mötte Elin mig och vi åt en cheese.

Traskade till Hemköp, blev stoppad av en Greenpeace som jag dissade genom att förklara att vi hade bråttom till bion (vilkt var sant, eller vi hade väl inte bråttom men..). Han sa att det bara skulle ta en minut att gå med och jag frågade i farten om det kostade något och om man var tvungen att göra något - Det handlar ju bara om 50 kronor i månaden! WHAT! Bara? Avslutade med att säga att varken jag eller Elin hade råd med det. Och det är faktiskt sant, för jag har bra mycket andra saker att betala... Som mina linser, 440 spänn i månaden! KUL VA.

Jaja, vi köpte godis och gick sedan och såg HARRY POTTEEEER! :D Den var riktigt bra faktiskt, jag lipade såklart, men det visste jag att jag skulle göra. Det var den bästa hittills av filmerna helt klart. Elin hängde med hem till moi och vi mongolidade oss som vanligt.

Nu sitter jag och lyssnar på music. Och är glaaad! För Anna ringde tidigare och frågade om jag hade ändrat mig. Svaret var ett BIG YES! Så nästa vecka ska jag ut och rida en P.R.E vid namn Lleago och sedan rida minst två gånger i veckan! Åh, jag som varit så ridsugen och inte riktigt vetat vad jag skulle ta mig till... Kliar i fingrarna efter att få känna den där härliga susningen när man spränger fram i en härlig galopp! Tack Anna, för att jag ska få rida din fina pålle :)

Om en stund ska jag lägga mig och läsa.. Aah, idag läste jag på min 30 minuters långa rast. Och när det var en minut kvar till instämpling var jag på ett sjukt spännande ställe i boken, hur lätt är det att bara slå ihop boken då och gå och jobba!? Det tog hårt... Haha ;)

Jaja :D Jag är flummig, men det är man när man är glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0