hm..

Det går tydligen inte att kommentera i min blogg. Hoppas att det fixar sig snart!

Ännu än dag på jobbet är förbi. Har haft väldigt ont i ryggen idag och det påminde mig om att jag ska ringa Blåsippan imorgon. Ska sätta påminnelse på mobilen, annars kommer jag att glömma. Annars ska jag väl bara jobba imorgon. 11-18 och sedan får vi välan se vad som händer! Är ledig i helgen, så skööönt. Ser fram emor lördag, då ska jag och Elin till Sandra för lite mat och myskväll! :D :D

Idag hängde sig kassorna på McDonald's. Eller hela stället verkade ha hängt sig,  Ett strömavbrott på en sekund hand vi med också, som tur var så hann inget hinna stänga av sig :p Det är, trots förvirringen som uppstår, roligt när det händer något "exciting" (eller något ut över det vanliga) på hamburgeriet.

Nu längtar jag jättemycket till måndag! :D För då ska jag rida! Hihihi.


Kommentarer
Postat av: Elin

NU GÅR DET!!!

2009-07-16 @ 20:37:36
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Mia

Ursch vi blev också av med kassorna och pumparna idag :( jätte jobbigt var det! eftersom det dessutom inte kom tillbaka på en gång och var massa folk ;)

2009-07-16 @ 22:15:31
URL: http://knasboll999.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0