improvisera

Jag hade ju tänkt att baka äppelpaj och kolakakor och kanske muffins om jag orkade. Men när jag ställt in äppelpajen i ugnen insåg jag att jag glömt köpa sirap till kolakakorna... Så jag kollade efter något annat jag kanske kunde baka, nöttoppar lät gott fast jag hade ju inga nötter... Hmm, men jag hade mörk choklad så jag hackade ner det istället för nötter. Och så tillsatte jag mjöl, havregryn och bakpulver för att skapelserna ska bli lite fasta. Nu är de i ugnen och om jag har tur så blir de goda - jag är liksom ingen naturbegåvning så det vore coolt om de blev asgoda ^^ Kul att testa något själv, även om det blir mest att man höftar måtten :p

Äppelpajen ser i alla fall mycket god ut. Jag gjorde dock en dubbel sats med smuldeg - I love smuldeg! ;D Så formen är täckt med smuldeg och så är det strött över äpplena också. Hähä!

Här har vi lite bakmusik!

T.I. - Whatever You Like

Flo Rida feat. Will.I.Am & Fergie - In The Ayer

Och här kommer den ultimata låttiteln!
Flo Rida feat. Wynter - Sugar
 

Mjauu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0