inaktiv

Ja, jag vet att jag varit väldigt inaktiv med bloggen några dagar. Men jag har jobbat och det är inte så otroligt roligt att läsa "Hej, idag har jag jobbat. 6 av 10 gäster var puckon och resten trogna stammisar." Mmh!

Idag har jag jobbat (hehehe). Började 11:30 (hoppade dock in lite tidigare) och skulle ha slutat 18:30, men fick gå hem ungefär 18. Nice det. Gick hem och moppade till Nässjön för en springtur i det sunkiga gråvädret. Efter ungefär 2 km fick jag asmycket håll-mjälthugg-wathever så jag var tvungen att gå. När hållet-mjälthugget-whatever började avta fick jag svinont i magen istället (yäah!) och fick fortsätta att gå. Gick förbi en såndär maskin som lindar in ensilagebollar och började nysa som en galning. Fortsatte att gå. Gick hela vägen som var kvar helt enkelt, ungefär 4 km. Vore ju mycket najsigare (aah) om jag hade sprungit dom, men odsen var emot mig idag.

Annars händer det väl inte så mycket spännande. Eller i morse blev jag känslomässigt ställd när jag skulle gå till jobbet. När jag öppnade portdörren så stod det en liten grabb (kanske 10-12 år) utanför.

Han: Ursäkta..?
Jag: Jaa?
Han: Har du sett en svart cykel som stod där? *pekar*
Jag: Nej, det har jag inte.
Han: Faaan också... *ser jätteledsen ut*
Jag: Har den blivit stulen?
Han: Jag tror det... *ser ännu mer ledsen ut*
Jag: Jag hoppas att den kommer tillbaka! Hoppas att du hittar den!
Han: Jaa... Tack så mycket. Hejdå.
Jag: Hejdå..!


Buhu :'( Stackarn, kunde inte tänka på något annat påväg till jobbet. Ska sätta upp efterlysningslappar och sända blixtrande ögon till alla som har en svart cykel som skulle kunna vara hans.

Mjow... Kom på att jag har lite bilder att lägga in, orkar bara inte göra det nu. Men när jag orkar, så kommer det några från i lördags när jag, Ida och Micke var ute och åkte i Pontiacen (innan vädret blev för dåligt)! Det var en trevlig, men lite väl kall kväll som spenderades på Skeppet. Avslutade med mat hemma hos Micke, asgott och väldigt starkt! :p

Imorgon är jag ledig! Dado och jag ska till Birsta/Sundsvall och bland annat byta en hylla på IKEA. Sedan får vi se vad som handlas eller inte handlas. Har i alla fall några saker jag måste kolla på. Borde nog skriva en lista nu när jag kommer ihåg det... Hmm...

Ääh, jag har inget roligt att berätta ju! Nu ska jag käka glass (har-pms-och-är-freaking-galet-sugen-på-sötsaker-all-the-time). You know the feeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0