invalidoliv

Imorgonbitti är det jag som ringer vårdcentralen för en tid hos doktorn som kan se till att min ryggjävel blir bra. Eller åtminståne kan berätta för mig vad som är så fel. Idag höll jag på att börja grina på jobbet, så ont hade jag. Och då måste jag säga att jag har en jävligt hög smärtgräns... Min svanskota svider när jag böjer mig upp och ner, precis som om ett gammalt gångjärn som rostat och gnisslar. Min bröstrygg hugger och dunkar nästan konstant och när jag är ute och går känns det som att mina revben ska spetta mina organ.

Det är liksom inte så kul att vara 19 år och nästan känna att man måste gå hem från jobbet för att man har så ont i ryggen.


Jobbet var bra tills efter min rast, sedan började ryggen göra asont och en jävla T höll på att driva mig till vansinne. Jag skulle ju ha slutat 17:30, men dumt nog sa jag okej till att jobba till 19. Men jag fick gå hem 18:30 i alla fal... BLÄÄÄ! Och imorgon jobbar jag 12-21... Äh, sluta whina nu, på med smilbanden :D :D :D

Nu ska jag duscha lite snabbt, sedan lägga mig och läsa. Tänkte ta mig en kortare springtur innan jobbet imorgon, även om min rygg skulle göra ont. Fan heller att min rygg ska förstöra det jag vill göra >.<'

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0