lax och potatis



Har precis lagat mat, lax och potatis. Det var mycket gott ^^ Jag tycker om fisk! Undrar om jag skulle gilla sushi? Måste prova det någon gång alltså. Har hört mycket lovord om sushi så :p

Tänkte egentligen vänta och äta med Dado, men han slutar inte förns 18:45 och jag var så himla hungrig. Annars då? Har inte gjort något vettigt idag allstå. Vet inte vad jag ska göra när det inte är strandväder, haha! Hjälp. Ikväll ska i alla fall jag och Dado se Transformers på bio! Kanske kan gå ner på Coop och köpa något gott till filmen innan Dado kommer hem? Om jag orkar, haha... Känner mig såå schlapp... Antagligen för att jag suttit här inne och ugglat hela dagen!

Jag vill ha mjööööööööölk. Men mjölken är slut, buhu.

Vatten is the shit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0