mozza fritti

Käkar kvällsfika. Nej, nattfika borde det nog heta :p O'boy... Mmh, det var ett tag sedan.

Jobbet gick bra, efter 10 blev jag sjukt skratta-sjukt-överdrivet-åt-allt-trött och ni skulle hört mitt vrål när Mary snärtade mig med sitt nyckelband. Haha! Nu är det slutsålt på Coca-Cola glasen vilket innebär att vi inte kan ha våra sköna t-shirtar längre :( Blir till att stryka skjortan imorgon då... Ble, hatar skjortorna :p

Börjar klockan 17 imorgon och jobbar till 23. På dagen ska jag ut till Willekorven och rida. Tror att jag ska rida ut samma väg som idag, fast utforska den lite mer :D Om inte så blir det nog banan. Undrar om han kommer vara lika tossig imorgon som idag? ;p Haha.

Kan inte sluta ta på mitt hår. Det är så mjukt! :p Hela kvällen har jag gått och dragit i min lilla hästsvans, smekt den och gosat... Eh, ja typ. Nu ska jag ta och duscha av mig äckellukten och sedan sovah med min sötmunk!

Och en sak innan vi sover; En, Mozzarella Fritti, tack! Det är lika roligt varje gång faktiskt.
Och en sak till innan vi sover; De nya kampanjburgarna är komna! Testa Verona Grande, den var god faktiskt!
HÄHÄ. I<3DONKEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0