onsdag

Det är varmt ute, men ändå känns det inte som ett ligga-på-stranden-väder.

Därför tillbringar jag dagen hemma, i sann hemmafruanda. Har varit och handlat bakredskap, en hallmöbel och så tankade jag bilen. Typ 900 spänn på en halvtimme. Men det är så när man inte bor hemma hos mamma och pappa.

Snart ska jag ta en jäkla städrunda här. Börjar med att lägga in all tvätt i garderoben som har torkat över natten. Sedan ska jag diska och plocka undan lite saker innan jag damtorkar och damsuger. När allt är klart ska jag utnyttja mina bakredskap som jag köpte och baka kolakakor, en äppelpaj och kanske muffins! Jag vill ju använda min A piece of cake bakbok som jag fick i studentpresent!

Igår hängde jag med Elin. Gjorde av med lite mer pengar på stan, på ett par glasögon, ett strandtennis och en lunch på Wayne's. Yapp. Sedan hängde vi på baksidan hemma hos mamma och pappa. Jag hoppade hinder, jäklar vad jag flög. 116 cm var rekorder för igår. Riktigt stolt över mig själv faktiskt :P


Nya solbrillor.

116 cm, wihoo!

Nu ska jag koppla in högtalarna i datorn och pumpa asbra musik! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0