ridning



Har ridit Wille idag! Anna hjälpte mig med att dressyra lite, i lördags när jag red själv så gick det inte alls bra. Men jag tror att det berodde mest på dåliga förhållanden - banan var blöt och jag var okoncentrerad. Med ett resultat av att Wille flummade runt lite som han ville. Men idag gick det så mycket bättre! :D Det var riktigt roligt faktiskt, hittade några knappar och det är ju bra. Anna fotade lite när jag red, ska posta lite bilder när jag får dom. Jag knäppte lite bilder i hagen, lägger upp alla på bilddagboken.

Vet att jag är dålig på att uppdatera, men jag har inte så mycket roligt att berätta. Jag jobbar liksom rätt mycket och det är ju inget roligt. Stadsfesten i helgen, jobbade till 04:30 i lördags. Eller ja, vi kom faktiskt därifrån ungefär vid 04:00. Så det var ju bra :p Var en rätt lugn kväll faktiskt, en hel del dryga fjortisar dock.

Idag är jag ledig och det firas med... Städning! Ska snart sätta igång, ska bara få något i magen :)

UPPDATE!
Anna var snabb med ridbilderna :)





Och även fler ridbilder läggs upp på bilddagboken...

Kommentarer
Postat av: AnnaL

weeeiii :)

2009-07-27 @ 15:49:56
Postat av: Anonym

hejhopp! kikar in =) söt blogg =)

2009-07-27 @ 16:26:15
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0