sjukt olyckligt kär

Jag... Jag har hittat mitt livs kärlek. Åh. Nu kan jag faktiskt inte tänka på något annat.

Det är stort för mig. Det är första gången det handlar om just en sådan här sak. Väldigt olikt mig!

JAG HAR BLIVIT KÄR I EN BIL!!!!!!!!!!!!!!!!

Och det är inte vilken bil som helst. Eller, för en amerikan är det kanske det, men inte för en svensk tjej på 19 bast.

Chevrolet Camaro. Någon som kan gissa varför just den?

THAT'S WHY!!! BUMBLEBEE!


Omg. Jag dör lite. Jag ska ta ett lån på ungefär 300 000 kronor och importera en från USA. För när de kommer till Sverige kommer de att kosta sjuuuukt mycket pengar. Detta för att i USA är Camaro typ som en Volvo för svenskar. *PÅLÄST* Och den ska se ut exakt som lilla Bumblebee. Fatta hur coolt det skulle vara liksom, jag i världens coolaste bil. JAG MÅSTE HA!

OKEJ!? Jag börjar spara nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0