trött

Igår när jag bokade tvättid tänkte jag att om det är fint väder imorgon kan jag ju tvätta så tidigt som möjligt, så kan jag vara ute tills jag börjar jobba klockan 5. Så 7-11 blev tvättiden, vilket jag ångrar idag... Vädret är lika grått som de senaste dagarna och jag är svinigt trött eftersom jag slutade 12 igår, men gick inte och la mig förns efter 1. Liksom, jag kunde ju ha tvättat mitt på dagen lika gärna... Jaja, det är väl lika bra att få det gjort. När jag är färdig ska jag lägga mig och sova igen, haha. Men annars kommer jag inte att orka jobba ikväll ju! :p

Om en kvart ska det komma någon och fixa med våran TV som inte funkar. Eller, TVn funkar, men inga kanaler och sånt. Tycker att det är asjobbigt när okända människor ska vara i ens hem och pyssla på. Vet liksom inte om jag ska vara social eller om jag bara ska göra något annat? Hjälp! :p Kan ju ursäkta mig med att jag måste gå och hämta tvätten och sedan ska jag ju hänga den också, så då håller jag mig sysselsatt *social fobi*. Haha, nej så är det inte. Men liksom, man vet ju hur alla människor är i Sverige, pratar någon okänd med en så tycker man att personen är knäpp.

Igår var jag ju hos doktorn! Och jag vet seriöst inte vad det är för fel på dagens doktorer alltså, men ingen verkar ju ha något självförtroende eller kunskaper heller för den delen. Hon som jag var hos sa: "Jaa, du skulle nog kunna gå till flera olika läkare och alla skulle säga olika saker". Jaha!? Känns ju bra liksom. Hon kollade i alla fall på mina rörelser och kände lite. Min ryggrad är tydligen krökt lite grann, som skolios, fast hon sa att ingen människa är helt rak så det var inget speciellt med det. Jag ska i alla fall få rönkta och det var ju det jag ville. Men hon sa att de kanske inte skulle se något där, jag kanske helt enkelt har en orsakslös ryggvärk? Om man nu kan ha orsakslös värk..? Sedan ska jag kontakta en sjukgymnast också.

Nåja. Fy satan vad jag är trött! Låg och läste för en stund sedan och ögonen gick i kors alltså. Om drygt en timme är min tvättid över och då hoppas jag att TV-människan har dragit också, så att jag får sovahhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0