ge mig lite mer

Arbetsdagen gick bra, det var lagomt mycket folk och det rullade på.

När jag kom hem åt jag jordgubbar och läste Harry Potter. Sedan öste jag över sjukt bra musik till mobilen och begav mig till Nässjön. Och jag sprang, sprang och sprang... Det var så fruktansvärt skönt och jag var och är förvånad över att jag orkade så mycket! Nu vill jag ut igen, haha! Det blev nästan 6 kilometers löpning, riktit nice. Imorgon tänkte jag gå en långpromenad innan jobbet (börjar 11:30) och sedan rulla på med varannan dag löpning varannan dag långpromenader. Mampa hämtade bilen vi lånat under veckan, så jag måste se till och ta tillebaka moppen av Oskar så jag kan åka ut till Nässjön.. Det är det perfekta springstället, verkligen!

Dado har däckat i soffan och jag sitter här och lyssnar på muusic. Ska väl duscha så småningom, innan jag börjar på nästa Harry Potter bok ^^ Eller ja, jag läste det första kapitlet nyss :p

Sitter och lyssnar på Kick - Ge mig lite mer, som går på 3:s reklam. (Ja, jag vet att min musiksmak är weird och väääldigt varierad..). Tycker att den låten är väldigt lik Britney Spears - Gimme More i refrängen, i alla fall i textväg :p

Näe, nu ska jag ta och göra lite situps! Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0