spagettikropp

De de två sista timmarna på Donken höll på att förgöra mig. Det var inte en människa på stället, vilket gör en väldigt förslappad när det inte finns något annat att syssla med. Och när man till och med får höra av en gäst "Du ser ju inte less ut eller så!" då är det nog illa, haha. Det kändes som om jag inte hade ett ben i kroppen, som om de ersatts av spagetti. MMH. Men klockan blev 19:30 och jag traskade hem med mina stackars ben som har en del träningsvärk.

Gobbi hade lagat mat, åh tack och lov. Jag hade aldrig orkat laga något... Har suttit och tittat på Michael Jackson på TV4 en stund nu, väldigt fint. Kom några tårar nyss när hans dotter pratade.

Snart ska jag ta och lägga mig och läsa och sedan sova. Imorgon är jag ledig och då ska jag städa, springa och softa ^^

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0