duttii

Lite (eller väldigt mycket!) beröm till mig nu, va.

Jag sprang drygt en halv mil, jag har skrubbat badrummet, damtorkat, tvättat, diskat, lagat mat och damsugit! Nu hänger tvätten på tork och jag är mätt och belåten. Min tacopaj var det godaste jag ätit på länge, mmh. Har precis betalat en räkning och känner mig sjukt vuxen.

Nu börjar vädret klarna upp! Härligt :)

Och nu, lite lyrics! Det är den här låten och Pjanoo som driver motorerna i mina ben just nu!



She had it all figured out
But she left me with a broken heart
Fucked around and turned me down
'Cause she didn’t think I could play the part
But now the prom queen, the prom queen
Is crying sittin’ outside of my door
See you never know how
How everything could turn around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0