youtube & google is the shit

Vad skulle jag egentligen göra utan Internet? Jag tänker på Zackes tal nu, haha, så jävla grymt!

Nej men honestly. YouTube och Google har varit räddare i nöden mååånga gånger. Tänk vad mycket jag lärt mig därifrån.

Har hittat en tjej på YouTube som jag just nu är helt frälst i. Hon verkar vara hur cool som helst och så sjunger hon grymt! Lisa Lavie heter hon och hon sjunger mest covers, men har även släppt sitt debutalbum nyligen! Här sjunger hon T.I. feat. Rihanna - Live Your Life:



Och här är typ världens sötaste video när hennes egna låt spelas på radio för första gången! Haha, kolla slutet när hon ringer in till radion och låtsas vara ett galet fan vid namn Vanessa och ber dom spela hennes igen och så utalar hon sitt namn fel eftersom radiokillen också gör det. Haha! :D



You must see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0