grått

Måste det vara så grått ute? Hörde att det skulle regna på midsommar också. Undrar när den riktiga sommaren börjar, med sol och blå himmel?

Har precis ringt och sjukanmält mig. Det är första gången någonsin jag sjukanmäler mig på McDonald's och jag har jobbat där i 2,5 år. Därför kändes det som att jag kunde göra det med "gott samvete", även fast det kändes lite trist att "spräcka nollan" haha! Men det är lika bra, jag måste bli frisk innan jag jobbar igen. Annars kommer jag att vara sådär småsjuk jättelänge och det orkar jag inte.

Jag är hungrig. Men det finns ingen frukost här hemma... Drack nyss en kopp grönt te, jag som inte ens tycker om te. Men den här var faktiskt helt okej! Nu kommer jag säkert att bli någon tenarkoman eller något. Men jag vill liksom käka något mer än te. Har ju i och för sig rester av wok och lasagne. Men jag är mer sugen på fil, gröt eller macka. Aja, jag tänker inte gå ut nu i alla fall, speciellt inte för att handla något att äta. Då äter jag hellre resterna!

Ska gå och kolla febern nu, tror att den har börjat sjunka för jag känner mig inte alls lika dålig som igår. Men jag svettas fortfarande sådär äckligt och trots att jag duschade igårkväll så känner jag mig bleeeee.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0