häxa? alv? vampyr?

Hm... Jag är inte så bra på att städa. Eller jo, bra på att städa är jag men... Jag har liksom inte börjat. Råkade se två Harry Potter filmer i rad... Men jag är aspigg just nu eftersom jag befinner mig i en sockerchock, me love. Jag vet att jag inte har alla hästar hemma, men nu ska jag faktiskt röja!

Har skickat ett porrigt godnatt-mms till my dear love som kommer hem... Idag! Om man ska se det på så vis :)

Nu ska jag försöka att inte bli mörkrädd, ska tända alla lampor och spela lite musik. Men blir det alldeles för påfrestande för mitt ghostmind så får jag väl kuta till mampa och gömma mig i min säng.

Förresten så önskar jag väldigt mycket att jag också kunde få gå på Hogwarts. Eller bara att kunna trolla med en trollstav vore coolt. Min patronus skulle bli en häst, det har jag bestämt här och nu! Näe, alltså... Jag är alldeles för lättpåverkad av sagofilmer. När jag ser Sagan om Ringen är jag en alv, dessutom bombsäker på att jag innerst inne är det. Rainecolinde, liksom. Jag har inte fallit in i Twlight-hysterin ännu, men om jag gör det så är jag säker på att jag får ännu en skepnad - som vampyr. Häxa, alv och vampyr. Fiffigt!

Nåja, nu ska jag som sagt återvända till det "riktiga" livet och STÄDA! Klockan 1 på natten. Japp, that's meeee.

(sockerchock som sagt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0