jobbjobb

Började 09:00 i morse och det var lite segt att kliva upp faktiskt. Men det gick hur som helst bra att jobba! Combon (glass- och milkshakemaskinen) var dock inte med på noterna, så vi kunde inte sälja glass förns 2-3 någon gång. Klockan blev tillslut 17:00 och jag kunde stämpla ut med en kurrande mage!

Efter att jag tagit en snabbdusch och bytt om tog Dado och jag en promenad till Kinarestaurangen och käkade :) Vi satt där en stund men blev tillslut lite less på de andra som också var där. Varje gång vi har varit där har det alltid varit skumma alkis och knarkar människor. Aja, maten var god i alla fall! Vi gick till McDonald's och tog en McFlurry innan vi gick hem igen :)





Imorgon jobbar jag stängning, skönt att ha hela dagen ledig.

Haha, Elin ringde för typ en timme sedan och vi har suttit och pratat skit & sånt som man gör. Men nu ska jag ta och posta det här inlägget ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0