kallt som fan

Ja, idag är det kallt som fan rent utsagt. När jag gick med Dado ner till busstationen imorse höll jag på att både frysa ihjäl och blåsa bort. Nice! Och idag ska vi ju ha dansträning utomhus, ska klä på mig massor... Har fått sms av två stycken ur klassen precis som inte kan komma. Det spelar ju faktiskt ingen roll för oss som är med, eftersom det är dem själva det drabbar nä de inte kan träna. Anna, Veronica och Sandra (och lite jag kanske ;) var så duktiga igår när de gjorde klart koreografin till den låt vi kommer att dansa mest till. De andra låtarna är ju lite mer... Lössläppta. Hoppas att alla inte blir whiniga och säger "JAG KAN INTE DANSA SÅDÄR, JAG KAN INTE GÖRA SÅDÄR!" Men buhu, de tog bort flera steg ur den första koreografin för att det antagligen kommer att bli så mycket gnäll om att det är för svårt. I guess jag är lite pissed just nu, tror att det beror på vädret faktiskt. Men liksom, FÖRSÖK innan ni börjar gapa. Tack.

Man kanske borde bli på lite bättre humör nu. Men Dado åkte ju till Stockholm i morse, har pratat med honom i telefon i typ 2 timmar nu. Han har inte så kul på bussen, hehe. Varför han åkte dit? Hans kusin tar studenten imorgon :) Jag har i alla fall räknat ut (så svårt) att jag måste sova ensam i tre nätter. Hmm... :(

På tal om studenten förresten! Om exakt en vecka har vi gått ut från trappen och åker nog omkring i lastbilen just nu :) FAN VAD COOLT!!!

Jag vill inte gå ut idag. Igen. När jag kom hem imorse gick jag och la mig och sov. Dado ringde vid 11 och vi la på efter 4 minuter. Sov en timme till och så ringde han igen. Då ville jag sova igen, men det fick jag inte. Haha! Jag fattar inte att jag är så jävla trött. Jaja, jag blir väl piggare. Efter dansträningen ska jag cykla hem fort som attan och ställa mig i duschen i typ en timme. Kanske stannar på Coop en snabbis först och köper något gott. För ikväll hade jag tänkt, kalla mig tråkig om du vill, att titta på mina älskade Sagan om Ringen filmer! Okej, inte alla tre... Men en i alla fall :p Jag vill vara för mig själv och bli en alv. Yääh. Jag har tappat räkningen på hur många gåner jag har sett dem nu. Men det börjar närma sig 20...

Jajah. Om drygt en timme ska jag väl dra, what to do innan det? Typ klä på sig? Borsta tänderna? Sminka sig? Nee, inte sminka sig. Usch. Idag vill jag vara lite sopsäcksklädd och skabbig. Ja, en riktig skabbdag! Det var fan längesedan nu.

Imorgon är det sjöslaget. Är det lika väder som idag så tycker jag synd om de som ska åka båten i vår klass. Höhö. Eller ja, jag tycker synd om dom oavsett väder, kanalen är ju inte så fresh direkt. Hoppas hur som helst att vi vinner! Skulle sitta fint, yes. Och efter sjöslaget är det väl fest då antar jag. Eller jag vet att det är det. Jag fattar inte, jag har tappat den lilla partymood som kom till mig. J a g ä r s å o f f p å a t t f e s t a ! Och jävligt off på att folk blir typ sura om man inte vill dricka. MEN GOD DAMNIT! Jag har roligare om jag inte dricker, för jag vill bara spy på smaken av alkohol eftersom jag inte ens tycker att det är gott! "Men cider då?" NEEJ. Som jag sa igår till Sandra & Co - Ge mig godis när jag är småtrött och det ger samma effekt som alkohol. Jag ska fan bli nykterist. Eller inte nykterist, men jag ska bara inte dricka. Kanske någon gång, OM jag vill. Men aldrig mer att jag tänker dricka "bara för att dricka bara för att det är fest". Alkohol är inte fest, fest är inte alkohol. Sedan har jag inte emot folk som dricker och alkohol i sig, nej, drick på ni. Jag gör i alla fall som jag känner för. Omg.

Jag vill resa. Hade så gärna velat följa med till Stockholm idag, vi hade dock inte tanken på att fråga eftersom vi har sjöslaget imorgon osv. Men vafan, en resa till Stockholm hade gett mig så mycket mer. När mannen kommer hem vet jag i alla fall vad vi ska planera in.

Well, nu ska jag nog sluta skrivaahh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0