less

Ja, idag var jag måttligt less på McDonald's obeskrivliga värme. Och mitt pass, 11-21, var ju inte så jäkla trevligt det heller. Jag har fortfarande ont i benen efter att ha stått så länge! Men jag stod i alla fall i driven och efter min rast stod jag i köket :) Har bara stått där tre gånger, så jag är inte så jäkla hajj på det. Nu har jag lite brännskador på händerna, men that's life!

Annars så... Jobbar jag igen imorgon, 10-19. Vilka härliga pass jag får... 10 timmar, 9 timmar. Men det är money! Sedan jobbar jag stängning torsdag och fredag och sen - LEDIG I 9 DAGAR! :D

Nu ska jag duscha och sedan sova. Eller så ser jag på I Taket Lyser Stjärnorna. Får se hur trött jag är :) Påtal om film så såg jag Confessions of a Shopaholic igår, den var rolig och mysig. Dregglade lite på killen också. Fast i smyg såklart, eftersom Dado satt brevid mig och såg *blötpuss på D* ;)

Nono, nu blir det ducshen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0