panik

Dansträningen gick bra, vi hade ett riktigt genrep! Dock så kom ungefär halva klassen sent och en person kom inte alls. Fakiskt väldigt irriterande med tanke på att vi har tävlingen imorgon. Och nu har det kommit upp ett litet problem... Det funkar inte att bränna ut låten på en skiva! Och vi har testat att bränna både i .wma och i mp3. format. What's the problem!? Det blir att ta med sig datorn imorgon och hoppas på att det går att koppla högtalarna till den. Annars har vi en till plan, att ta med datahögtalare. Så jävla komplicerat allt ska vara... Nåja, innan jag går bananas så ska jag råda med min pojkvän som kommer hem ikväll.

Jag luktar inte gott. Elin och jag gick och solade efter dansen... Måste duscha! Men först ska jag slutföra min städning.

Ja, annars då... Bal på tisdag. Studenten på torsdag. Herregud! Provade hela min studentoutfit igår och kortade axelbanden på klänningen. Först gillade jag inte den klänningen, men jag har faktiskt ändrat mig helt nu :) Den är fin och somrig. Och så gillar jag skorna efter mormor, mina smycken (ett halsband och ett armband) och såklart mössan!

Näe, nu ska jag städah!

Kommentarer
Postat av: mary

ja de var du allt :D De var en rolig personalfest.. Saknar dem! Nu för tiden är de ju inte samma drag eller engagemang =(

2009-06-07 @ 23:57:54
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0