typ frisk

Jag känner mig freshy! Allstå, på riktigt.

Snöt ut ett ton med slem (jag skojar inte, det var sjuukt mycket!) och det var genomskinligt och inte gult och tjockt! Det är en bra sak! Jag har inte ont i halsen längre och jag känner mig pigg och glad. Det är bara näsan som rinner just nu (men inte på det "sjuka" sättet) och så har jag en hes lite sexy röst sådär.

SÅ IKVÄLL SKA JAG JOBBA! Wihoooo. Orkar inte sitta hemma en hel dag till och uggla framför datorn. Ska sälja plusmenyer som en... Galning! Så får alla sånadär Colaglas. Yeah!

Nåja, nu ska jag klä på mig och fräsha till mig med lite smink som jag inte haft på aslänge. Skönt i och för sig ^^

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0