slingat och lite annat

Igår slingade jag håret. Det såg ut såhär:


Väldigt sexigt!

Det blev inga blond-blonda slingor som jag gjort tidigare år (eftersom jag då ville bli blond), utan nu ville jag bara få en lite ljusare nyans. Liksom lite effekt i mitt stripiga hår. Är nöjd i alla fall!

Gårdagens brännbollsturnering på Smitingen var minst sagt spännande! När ekonomi spelade hejade vi som inte spelade  (man fick bara vara 8 stycken i laget, jag spelade inte) på oss, asmycket! Haha, det var kul! Fy fan vad vi skrek! Och vi var helt jävla säkra åpå att vi skulle vinna den matchen, mot El. Helt säkra. Tills vi fick veta att vi förlorat med 2(!!!!!) poäng!!!!!! GAAHHH!  "TVÅ POÄNG MOT TJEJER, TJALALALALA!!!".

Skön stämning hur som helst :p  Ska lägga upp bilder på bilddagboken när jag orkar lägga in dem från kameran :)

Idag har hela klassen varit hos Sandra för monumentbygge och dansträning. Elin och jag åkte hem och åt middag hos henne, innan vi tog moppen tillbaka till Sandra för att slutföra monumentet. Hade ju lite smått kul åt stavningen... Ja, tänk om det hade stått KONOMI som jag var nära på att skriva. Det gick dock att rädda eftersom Sandra fanns där som stavstöd. Hm... Fast EKONOI var roligt det med ;) Sedan gick vi upp till Sandras rum och såg på Harry Potter! Yaäh!

Nu har jag lagat mat åt min pojke. Jag sitter och har ont i magen, buhu. Ändå ser jag väldigt mycket fram emot våran frukostpicknick som vi ekonomiare tänkte ha imorgonbitti :) Mysigt sådär innan monumenttävlingen drar igång. Jag har köpt paninibröd, keso, ett äpple och en apelsinjuice! Och så snodde jag ett par skivor salami av Elin, mohaha. Ska göra gomacka imorn. Kommer att dreggla hela vägen till skolan och tills jag får sätta tänderna i mackan... Haha.

Imorgon måste jag också komma ihåg att fixa en grej på jobbet till våran dans. Huhuhu!

Näe, nu ska jag stänga av den här skitsaken (I love my Vaio) och pussa på Dado. Jag är hans humla, hans hallonpaj, hans granatäpple och hans bambi. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0