wiie

Vilket helt fantastiskt underbart väder det är! Första sommardagen sedan vi tog studenten :)

Idag hade jag tänkt att gå upp till mamma och pappa och sola på altanen. Bara slappa och ta det lugnt... För efter gårdagens stängning så behöver jag nog det, kolla liksom bara - jag sov till 12! Det var fan kaos igår alltså. Det är svårt att förstå kaoset när mann inte jobbar där, men vi gjorde en 8:a på middagen och sedan kom vi inte ikapp oss alls. Under min rast var det asmycket bilar, asmycket kassa och de var bara tre stycken där ute. Jag erbjöd mig att ta lite bilar under rasten, för det är inte så kul att vara ensam i driven... Några minuter över 1 stämplade vi i alla fall ut och jag brummade hem med min moppe.

Näe, nu ska jag inte låta den här fina dagen försvinnaf för mig! Har precis ätit frukost och nu ska jag ta på mig lite kläder. Wio.

Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0