äntligen

Dado och jag tog en promenad ner till stan alldeles nyss. Väldigt fint väder ute, känns som att det är vår! På stan köpte jag en vårjacka, en som jag äntligen är nöjd med. Nu slipper jag gå och svettas med min dunboll, pjuwh! Annars så har jag väldigt ont i huvudet, förkylningshuvudvärk så det skriker om det :( Snorig är jag också, kul.. Jag som ska jobba ikväll, känns som att det kommer att bli väldigt tungt för mitt huvud. Men det får gå, jag vill ha pengar!

Hittade förresten en balkänning igår. Jag kommer att hyra den, för att det känns så onödig med en klänning som man kommer att använda en gång.. Den är i allafall turkos (trodde jag aldrig!) och jättefin :) Får en jäkla snygg rygg och svank i den, grr ;)

Nu tycker jag att klockan kan bli typ två, halv tre så jag kan börja laga den tidiga tacosmiddagen. Jag börjar ju klockan 4 så jag måste äta lite tidigare.

Kanske ska sova en stund och hoppas på att huvudvärken går över?

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, vart hyr du balklänningen? :D

2009-03-16 @ 22:29:24
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0