kallt, men sol är det ju iaf

Hemma efter en kort skoldag, bestående av en lektion. Det är kyligt ute, men solen lyser och det gör mig glad! Och när jag var påväg hem från skolan så mötte jag Dado på Nybron. Han skulle gå till gymmet :) Då fick jag några pussar och det var mysigt! Hihi :)

Nu ska jag ta bilen och åka ut till Nässjön för en lång promenad! Ska bara klä på mig lite mer lämpliga kläder. Hoppas batterierna i min iPod räcker hela svängen, annars blir det naturljud en bit.

När jag kommit hem måste jag plugga lite, drygt. Men jag måste. Snaaaart slutar vi... Åh... Nåja, ser fram emot middagen ikväll! Det är ju våffeldagen idag, men eftersom vi inte äger något våffeljärn så ska vi göra lite tjockare pannkakor med sylt och glass! Gooott! Senare ska vi baka chokladmuffins också, kommer att vara rund som en boll ikväll, tur att jag ska ut och gå nu då, så att jag inte behöver ha så dåligt samvete :P

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0