kan inte sova...

1. Nämn någon som gjorde dig glad igår: Dado gör mig alltid glad :)
2. Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov!
3. Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Försökte sova...
4. Det sista du sa högt? Hejdå!
5. Vad har du druckit idag? Vatten och mjölk.
6. Vad var det senaste du åt? Chevape och potatis!
7. Vad var det senaste du köpte? Dado och jag var och storhandlade idag...
8. Vad är det för färg på din ytterdörr? Träfärgad.
9. Vad är det för väder hos dig just nu? Det är molningt, hörde tidigare att det regnade lite, men det gör det inte längre.
10. Godaste glass-smaken? Ben & Jerry Carmel ChewChew!
11. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae.
12. Sover du tungt? Nej, jag sover nära :)
13. Drömmer du mycket? Ibland alldeles för mycket...
14. Mardrömmar? Ja...
15. Vilket ämne är roligast i skolan? Svårt att säga. Textkommunikation just nu tror jag.
16. Trivs du med ditt jobb? Det gör jag!
17. Favoritklädsel? Snyggt men bekvämt.
18. Favoritlåt just nu? Lady Gaga ft. Space Cowboy & Flo Rida - Starstruck.
19. Vad ser du om du tittar åt höger? Andra delen av sängen där Dado borde ligga.
20. Vad gör dig glad just nu? Att Dado och jag ska åka slalom imorgon!
21. Vad ska du göra härnäst? Planen är ju att sova, hoppas att jag kan det snart.
22. Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt.
23. Humör just nu: Less på att inte kunna sova.
24. Favoritgodis: Choklad och surt.
25. Klädsel just nu: Svarta mjukis, raggsockar och en mjukiströja.
26. Musik just nu: Christina Aguilera - Thank You.
27. Sommarplaner 2009: Jobba och njuta!
28. Hur många kuddar sover du med: 1.
29. Spelar du nåt instrument: Nej, inte just nu. Men har spelat tvärflöjt och lite piano.
30. Morgon- eller nattmänniska: Det varierar!
31. Vilka är viktigast för dig: Familj, pojkvän och vänner:
32. Bio eller promenad: Promenad till bion?
33. Är du kittlig: Ja!
34. Snarkar du: Tror inte det... Fast Dado säger det, men jag hör att han snarkar?
35. Stjärntecken: Fisk.
36. Äckligaste insekten: Spindel...
37. Vad vill du jobba som? Polis :)
38. Stökigt eller välstädat? Städat!
39. Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Kanske!
40. Anser du att du är stark? Ja, det gör jag.
41. Vad gör du om du får hicka? Kör historian "Hickan och jag.." eller dricker vatten.
42. Vad längtar du mest efter just nu? Dado..
43. När gick du upp idag? Halv 19 ungefär :)
44. Diamanter eller pärlor? Diamanter!
45. Senaste filmen du såg på bio? Män som hatar kvinnor, med Erika!
46. Favorit TV - program? Gossip Girl!
47. Vad åt du till frukost? Två kokta ägg.
48. Vad är ditt andranamn? Anna.
49. Din favoritmat? Tacos tror jag :)
50. Vilken mat gillar du inte? Svårt att komma på, men det är någon läskig gryta som skolan brukar ha...
51. Vilken är din favorit - CD för tillfället? Jadu, om man räkna de nedladdade på datorn så är det nog Lady Gaga - The Fame, men bland de jag har "på riktigt" så är det Nightwish - Once!
52. Vilken bil kör du? Jag brukar sno mammas och pappas Audi ibland :)
53. Vilken är din Favoritmacka? En hemmagjord baguette med skinka, ost, sallad och massa saker!
54. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Stöddiga typer som tror att de är något.
55. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Nya Zeeland har alltid varit en dröm.
56. Var vill du dra dig tillbaka? I en fin lägenhet i en fin, större stad. Eller en fin lantgård på ett underbart ställe.
57. Favorittid på dagen? Det är faktiskt olika.
58. Vilken är din favoritsport att se på? Hästhoppning och basket.
59. Coca Cola eller Pepsi? Coca Cola!
60. Fotboll eller ishockey? Svårt... Men fotboll.
61. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Varierar!
62. Pedikyr eller manikyr? Manikyr.
63. Några spännande nyheter att berätta för oss? Jag vill gå och banka sönder grannarna ovan som aldrig kan vara tysta.
64. Vad ville du bli när du var liten? Veterinär :)
65. Bästa barndomsminnet? Alla Flintabyar vi byggt på Bönskäret.
66. Varit i Afrika? Nej, men skulle vilja åka dit.
67. Nånsin rullat in någon i toapapper? Haha, nej!
68. Varit med om en bilolycka? Njae..
69. Favoritdag i veckan? Det är olika.
70. Favoritblommor? Vitsippor när de växer sådär fint!
71. Favorit - snabbmatsrestaurant? McDonald's ;)
72. Äger du en cykel? Ja, min Twix!
73. Vem fick du senaste mailet från? Det var någon annonsgrej...
74. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? På Gina Tricot tror jag.
75. Läggdags? Ja, det var väl vid halv elva, men här sitter jag...
76. Senaste personen du delade en middag med? Dado!
77. Vad sysslar du med just nu? Svarar på dessa frågor, lyssnar på musik och stör ihjäl mig på grannarna.
78. Favoritfärg? Det är olika!
79. Vilket datum föddes du & vart? 27 februari 1990, Sundsvalls BB.
80. Vilka ställen har du bott på? Jag har faktiskt bara bott här i Härnösand :)
81. Vilka har du vart tillsammans med & hur länge? Erik typ 1 månad. Daniel typ 4 månader. Och nu är jag tillsammans med min Dado!
82. Hur många barn vill du ha & vad ska ditt nästa barn heta? Jag vill nog ha 1-2 barn. Jaghar tusen namn till dem!
83. Vart bor du om 3 år? Det har jag faktiskt ingen aning om! I en lägenhet i Stockholm kanske? :)
84. Vad saknar du mest med livet som tonåring? 19 räknas väl fortfarande som tonåring? ;) Annars saknar jag att allt var så enkelt svårt :P
85. Vilken blogg har du ogillat som du nu gillar? Det vet jag inte.
86. Vilken blogg anser du vara mest läsvärd? Blondinbellas
87. Finns det någonting du vill ändra med dig själv, kroppsligt? Nej, jag är redan grymt snygg :)
88. Vad är det absolut bästa du gjort? Träffat Dado :)
89. Är du piercad & isf vart? Japp, i naveln och så har jag hål i öronen.
90. Är du tatuerad & isf vart? Nej, men jag kanske vill!
91. Finns det någon du verkligen avskyr? Njae.
92. Varför bloggar du? Det är kul att gå tillbaka i arkiven! Och så är det skönt att skriva av sig ibland.
93. Slutligen, vem utmanar du att svara på samma frågor som du just gjort? De som inte heller kan sova :P

Phwu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0