klänningar



Idag ska jag åka med mamma till Sundsvall och prova balalalklänningar... Funny. Eller, jag känner faktiskt inte för det just nu, men jag måste verkligen. Jag är förkyld och är snorig. Mitt huvud känns sådär sjuk-tungt. Mmmh.

Annars så är jag jävligt less på många saker. Det som känns mest är skolan, jag vill verkligen inte börja till veckan. Tack och lov att vi är lediga på måndag också! Jag måste plugga någon av de här dagarna som är kvar. Måste. Skulle ha varit ledig i helgen, men chefen ringde i morse och vips så ska jag jobba stängning lördag och söndag. Kunde ha jobbat stängning idag också, men jag vet inte hur länge vi ska vara i Sundsvall och så känner jag mig inte så jobbsugen just nu. Fast det skulle vara nice att jobba idag också, jag kommer att bli bra mycket rikare då, eller halvrik ;)

Hmm, jag är lite hungrig tror jag. Fast jag hinner inte laga ihop något tills mamma kommer, tror jag iaf. Får väl ta en korv i Sundsvall. Ikväll ska Dado och jag äta hamburgare, som är gjorda at home! Inte nå McDonald's här inte... Det händer aaaaldrig...

Jajaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0