lista

ALLMÄNT
Namn: Olivia
Piercingar: I öroenen och i naveln :)
Tatueringar: Nej.
Längd: 183 cm!
Skostorlek: 40-41.
Hårfärg: Någon slags brun.
Är du kär i någon: Ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Naj, men jag skulle kunna tänka mig att bo någon annan stans!
Tänker du på självmord: Nope.
Tycker andra att du är attraktiv: Har hört det några gånger.
Vilket shampoo använder du: Det varierar :P
Vilken parfym använder du: DKNY - Be Delicious
Vad är du rädd för: Att vara ensam.
Gillar du att tvätta: Det finns roligare saker...
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jaaa, vad kul!

SENASTE
Film du hyrde: Oj, det minns jag inte!
Film du köpte: Det minns jag inte heller...
Låten du lyssnade på: Madonna - Isaac.
Låten du hade på hjärnan: Vet inte :P
Låten du laddade ner: Laddade ner ett album med My Chemical Romance!
Personen du ringde: Mammi.
TV program du tittade på: Du är vad du äter, tror jag.
Personen du tänkte på: Mormor.

FAVORIT
Mat: Tacos och pasta carbonara :)
Låt: Det går inte att välja!
Sak att göra: Det vet jag inte! Finns mycket som är roligt!
Sport: Basket!
Dryck: Mjölk eller Cola.
Kläder: Jeans eller leggins.
Film: Sagan om Ringen filmerna.
Bil: Jadu, jag tycker att många bilar är sexiga. Helst skulle jag vilja ha en polisbil!
Gånger du varit kär: 3 gånger kanske? Fast bara en på riktigaste riktigt!
Gånger ditt hjärta brustit: Jag har nog tappat räkningen.
Hjärtan brustit på grund av dej: En, två..? Vet inte.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett par gånger kanske.
Ärr du har på kroppen: Ett genom ögonbrynet, ett på armen efter en pommeskorg på jobbet, sedan är det väl lite småärr.

SENASTE
Bok du läste: Innan jag dör.
Du fick mail av: Mammi.
Personen du fick brev av: Fick ett brev med pengar av farmor och farfar när jag fyllde år.
Personen du fick sms av: Elin!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förra veckan någon gång tror jag.

ÖVRIGT
Vad har du gjort idag: Ätit frukost, suttit vid datorn, pluggat och nu sitter jag här igen.
Var det kul: Njae.
Hur tidigt stiger du upp: Det beror på när jag måste gå upp. Men jag sover vanligtvis inte längre än till 11.
Gillar du att slåss: Ibland skulle jag vilja ut och slåss :P
Vad ska du göra ikväll: Äta tacos och se på film med Dado!
Är du seriös: Ja, när jag måste.
Vad är du allergisk mot: Någon nöt tror jag.
Var har du ont: I ryggen.
Använder du hårspray: Ibland! Inte just nu.
Kan du stå på händer: Haha, i en halv sekund kanske.
Favorit serie: Gossip Girl!

ÖVRIGT
Salt eller socker: Socker!
Gillar du ketchup: Inte att bara äta, men det är gott att ha på vissa saker.
Är du glad nu: Joda :)
Var du glad igår: Jao!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja.
Vad dansar du till: Partymusik!
Stockholm är: En fin stad med många möjligheter!
Göteborg är: Också en fin stad :P
Kan du sjunga: Klart jag kan! Men inte så bra :P
Mer värt än guld: Kärlek!
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti ^^
Ett land jag helst vill besöka: Nya Zeeland.
Ska bli skoj: Att äta tacos ikväll :P
Ska inte bli skoj: Begravningen nästa vecka.
Sparar till: Allt möjligt :P
Väntar på: Studenten!
Pålägg som gäller: Ost!
Dagens dryck: Mjölk :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0