mampa's home

Inatt sov jag hos mamma och pappa, i mitt fina rum, i min säng! Ville inte sova ensam en natt till, så då hamnade jag här. Men ikväll blir allt som vanligt och Oliv är glad :) Firar med en lista, som jag snodde av Elin!

För två år sedan:
Hur gammal var du?: 17
Vilken klass gick du i?: SP06A
Vad hade du för hårfärg? Tror att jag precis färgat det mörkbrunt, nästan svart.
Hur lång var du? Som nu, 183 cirkus :)
Hade du någon pojk/flickvän? Haha, nej. Jag blev bara sårad när jag släppte någon nära.
Vad brukade du göra på fritiden? Elin var min största hobby ^^
Vilka umgicks du med? ELIN 24/7, Idahoo, Louise... Typ?
Hur såg du ut? Hehehe, ibland skabb, ibland hot! (mest skabb!)
Var allt bättre då? Nej, eller vissa saker kanske!
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Ibland skulle det vara kul att bara resa tillbaka en dag :)
Har du förändrats? Haha, oja! Till det bättre!
Om ja, på vilket sätt? Jag började se mig själv på ett helt annat sätt, jag blev mer självsäker och fick mer självkänsla.

För ett år sedan:
Hur gammal var du?: 18
Vilken klass gick du i?: SPEI06
Vad hade du för hårfärg?: Någon slags brun färg, lite rött lite grönt och så vidare!
Hur lång var du?: Fortfarande cirkus 183 cm!
Hade du någon pojk/flickvän? Nej, men jag hade ganska precis träffar min nuvarande pussgurka :)
Vad brukade du göra på fritiden?: Spenderade de flesta dagarna med Dado, det var en pirrig men också jobbig tid!
Vilka umgicks du med?: Dado, Elin, Erika, Anna, Cissi, Veronica... Eh?
Hur såg du ut? Gorgeous!
Var allt bättre då? Det var väldigt spännande..
Skulle du vilja gå tillbaka dit?: Skulle vilja ibland. Pussas i skolan och ha alla undrande blickar på oss, haha!
Har du förändrats? Ja!
Om ja, på vilket sätt?: Jag är bättre än bäst!

Nu:
Hur gammal är du?: 19 härliga år..!
Vilken klass går du i?: SPEI06!
Vad har du för hårfärg?: Någon oidentifierad färg. Men det är typ brunt, ibland rödbrunt ibland grönbrunt. Det beror på ljuset. Ibland är det även gråbrunt, lite råtta och sådär.
Hur lång är du?: Jag är fortfarande lång som en stång!
Har du någon pojk/flickvän? JA :)
Vad brukar du göra på fritiden?: Softa! Äntligen.
Vilka umgås du med?: Dado, Elin, Ida. Och så några andra partynissar.
Hur ser du ut?: Snygg som aldirg förr!

Har du:
Kysst någon?: Japp!
Sovit brevid någon av samma kön?: Ja!
Sovit brevid någon av motsatt kön?: Jaaa!
Hånglat med någon?: Oja!
Slagit ner någon?: Nej, men slagit någon :P
Ljugit för en bra vän?: Ja, det har jag nog. Fast aldrig en fetlögn tror jag.
Svikit någon?: Aah, det har jag säkert.
Fuskat på prov/läxförhör?: Oja, det har hänt!
Blivit kallad hora?: Haha, jag är Dados lilla hora ;)
Kallat någon hora?: Ja, fast inte sagt det till personen. Bara till Elin då, men hon tar inte illa upp *pözz*
Druckit alkohol?: Vaaaeedee för nåt? *hick*

Vem:
Är din bästa vän?: Alce the älg.
Skrev du senast till på msn?: Ida!
Kramade du senast?: Dado!
Pussade du senast?: Dado!
Sov du hos senast?: Hemma hos mamma och pappa!
Kan du lita på till 100%?: Dado!
Kan du säga allt till?: Dado!
Ringde dig senast?: Maammi.
Skickade ett sms till dig senast?: Oskar :)
Skickade du ett sms till senast?: Dado :)


Vad:
Drack du senast? O'boy!
Köpte du senast?: Lösgodis, popcorn, bröd, glödlampor och en dricka :P
Gjorde du igår?: Åkte slalom med Dado, såg på Benjamin Buttons otroliga liv med Dado, åt det jag handlade, åkte till mamma och pappa, skjutsade Dado, sov.
Ska du göra imorgon?: Gå till skolan och bland annat ha ett prov i musik ^^
Vill du göra just nu?: Skulle vilja lägga mig på en varm strand och krama sanden mellan mina tår :)
Åt du senast?: Pågen limpa (mmmmmhhhh).
Är närmast dig som är rosa?: Min rosa scarf som jag har runt halsen!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0