ojdå

Igår gjorde jag min första lasagne. Jag trodde att det skulle gå åt skogen, men icke! Den blev helt perfekt och jättegod, är riktigt stolt! Haha :) Fast jag lusläste visserligen receptet, så så mycket fel kunde det ju inte bli ;)

Just nu då, gott folk, borde jag egentligen befinna mig på skolan och deras Framtidsresa (någon högskoledag). Eh eh eh. Men imorse vägrade jag kliva upp för bara en sån sak, så jag gjorde det man egentligen inte får och stannade hemma. Så mycket skönare. Ska dock gå till skolan vid halv 2, för då har vi nog projektarbete.

Jag ljuger asbra! Sa att jag försov mig till Elin, orkade inte erkänna att jag bara var lat.

Jag ska dock inte sitta hemma och lata mig, no, jag tänkte börja storstäda nu och överraska Dado med ett skinande hem när han kommer hem (fast han kanske kommer rätt tidigt)... Men jag tror nog att han kommer skälla på mig för att jag inte är i skolan, men jag vet hur jag ska få honom på bättre humör..! Vi har även tvättid idag som tur är. Och så måste vi handla. Städa, tvätta och handla i ett svep, gud vad jag känner mig gammal. Tur att jag har någon att dela det med :) I love you Dado!

Naej, nu blir det bra musik i högtalarna, en sjungande Oliv och städ!

Kommentarer
Postat av: Elin

2009-03-20 @ 16:26:07
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Elin

Hahah!Jag genomskådade dig, och även om jag inte gjort det så vet du ju att jag skulle läst det här ;) tönt <3

2009-03-20 @ 16:27:09
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0