poffpoff

Dado och jag kom hem från mamma och pappa för en stund sedan, blev bjudna på fika :) Mamma och Dado gjorde även ett lårhölster till mig så att jag kan ha pistolen någon stans, för imorgon är det ju studentfest! Någon som kan gissa vad jag ska vara? Fast jag har ju i och för sig sagt till alla vad jag ska vara... Mmh, nåja, det blir nice! Är inte så jättetaggad nu, men det kommer väl. Måste gå och köpa en biljett imorgon, det blev inte att jag kom iväg idag...

Imorgon ska jag även på en värdinnekurs genom McDonald's. I Sundsvall blir det, hoppas att det är roligt... Vi har fått ett häfte och jag tycker att allt som står i det låter übertöntigt... Haha! "Säg såhär om gästen är MYCKET ARG", "Säg såhär om gästen använder OVÅRDAT SPRÅK" typ... Och så massa exempel på vad man kan säga... Haha!

Tur att jag är ledig imorgon, för jag har lite stuff att fixa. Men det blir nog fint det!

Nu vill jag slappa framför TVn eller något sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0