tisdag

Gosh, vilken seg dag det här har varit! Segaste psykologi B, långt hål, lång lunch, småföretagande där vi fick tillbaka prov (gick helt ok!) och sist men inte minst - svenska C. Jag ska vara debattledare tillsammans med Cissi, ämnet är Dödsstraff! Spännande... Jao. Och så måste jag bara berätta vilken trevligt (INTE!!) upplevelse jag fick på en av skolans toaletter... Gick in, kollade mig i spegeln och knäppte upp brallorna. Öppnade locket och vad får jag se... BAJS BAJS BAJS!!!! Med lite papper som topping. Jag fick panik, knäppte snabbt byxorna och kutade ut till nästa toa som tack och lov var bajsfri. Uuuääh! Man kan väl spola efter sig!?

När vi äntligen hade slutat åkte Elin och jag buss till Statoil för att köpa Ben&Jerry glass! Mmh! Vi gick hem därifrån och Dado blev klad när han fick en alldeles egen bunke av mig! Så snart ska vi se på någon film och vräka i oss, kommer garanterat att få min mage i balans, haha! ...

Jag vill åka utomlands. Eller, jag vill ha värme, sol och bad! Bad i stort blått vatten... Det har snöat typ hela dagen, jag som trodde våren var på väg. Buhuu...

Titta vilka läckerbitar som väntar på oss :):)

Kommentarer
Postat av: Elin

yey! :)

2009-03-10 @ 18:48:05
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Anonym

hihi ja :D

ska bli kuligt ;P

2009-03-10 @ 20:39:42
Postat av: Anonym

dedär var jag ;P / Mary =)

2009-03-10 @ 20:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0