torsdag

Idag är en bekväm dag, har inga lektioner. Eller egentligen jobbar jag bara hemma från webbdesignen, har dock inte gjort något där på veckor... Ska nog föröska få något gjort idag. Annars så ska jag klippa mig idag! Fast bara topparna, så jag kommer inte ut som en ny människa.

Vädret är lika fint som det varit de senaste dagarna, så skönt! Man blir så glad av solen! :)

Måste springa ner till tvättstugan också, vore bra att få en tid ikväll, för jag har knappt några rena kläder kvar! Hjälp!

Igår åkte förresten jag, Dado och Emil till Sundsvall och Filmstaden! Vi såg Watchmen, ingen film för mig. Jag tyckte inte att den var så bra, men killarna var nöjda så då var jag också nöjd :P

Sov till halv 11 idag, hade jättemånga konstiga drömmar som jag får ont i magen av när jag tänker på. Varför drömmer jag alltid mardrömmar när jag sover ensam? Hmmm...

Lady Gaga ft. Space Cowboy & Flo Rida - Starstuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0