trött

Jag är så sjukt trött. Imorgon har jag psykologiprov och jag har pluggat alldeles för lite. Too bad.

Ajah, annars är det fint. Har den senaste timmen sysslat med att lägga upp alla bilder från studentfesten, här hittar ni dem > http://rainecolinde.bilddagboken.se. Det är väl drygt 100 stycken pix...

Trodde aldrig att jag skulle orka masa mig upp i morse, jobbade 12-21 igår och var mer än tröttast när jag äntligen kom hem från en liten promenad. Nåja, det var ju ingen ansträngande dag direkt, rätt skön. Gick inte på textkommunikationen eftersom jag lika gärna kan pyssla med det hemma.

Jag har ett jävla skavsår på en häl! Höll på att börja gråta när jag gick till skolan, som tur var fick jag skjuss hem av Veronica :)

Nu ska jag... Plugga? Kanske det kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0